|
Referaty:
Samodzielene Stanowiska:
Do zadań realizowanych przez wszystkie referaty Urzędu należy:
- realizowanie zadań należących do kompetencji Wójta oraz zapewnienie właściwej i terminowej ich realizacji,
- współuczestniczenie w opracowywaniu projektu budżetu Gminy poprzez planowanie potrzeb rzeczywistych i finansowych w zakresie powierzonych zadań;
- realizacja zadań ujętych w budżecie;
- rozpatrywanie i przygotowywanie odpowiedzi w sprawach skarg i wniosków i petycji oraz informacji publicznej;
- przygotowywanie na wnioski i interpelacje radnych i parlamentarzystów;
- przygotowywanie aktów prawnych w tym projektów uchwał Rady oraz sprawowanie nadzoru nad ich realizacją;
- przygotowywanie dla potrzeb Wójta informacji, sprawozdań, analiz i ocen z realizacji zadań;
- realizacja uchwał Rady oraz decyzji, zarządzeń, komunikatów i poleceń Wójta;
- wykonywanie sprawozdawczości;
- prowadzenie szkoleń dla współpracowników referatu;
- sporządzanie wniosków o przyznanie pomocy ze środków unijnych oraz wniosków o płatność na realizację zadań z zakresu działań referatu;
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi Gminy oraz kontrola tych jednostek w zakresie właściwej realizacji powierzonych zadań, prawidłowości gospodarowania powierzonym mieniem komunalnym i środkami finansowymi;
- współpraca między referatami, przekazywanie informacji w ramach struktur Urzędu;
- realizowanie zadań związanych z obronnością i zarządzaniem kryzysowym.
Koordynatorem wyżej wymienionych zadań jest Sekretarz Gminy. |
|
Opublikowane przez: Emilian Stańkowski | Data wprowadzenia: 2023-09-28 22:18:24.
Data wprowadzenia:
2023-09-28 22:18:24Opublikowane przez:
Emilian Stańkowski